Aquest és un blog nascut, inicialment, amb la voluntat de compartir amb vosaltres les meves notes de viatge, en tornar de Turquia, l’agost de 2009. Però de seguida, en arribar a Istanbul, el meu interès per aquest país, ha derivat en fascinació i m’he sentit empesa a conèixer-ne més coses, encara que sigui de Barcelona estant.

És per això que, les meves notes de viatge, han esdevingut un quadern de notes, que no ofereix una visió objectiva ni global de Turquia, sinó una impressió personal i subjectiva, fruit de la fascinació que ha despertat en mi aquest país meravellós. M’agradarà compartir aquestes impressions amb tots vosaltres i que m’ajudeu a enriquir-lo amb les vostres crítiques, comentaris i suggeriments.

dissabte, 7 de maig del 2011

RECONEIXEMENT INESPERAT

Quan vaig començar la meva aventura blocaire, amb el relat del meu viatge a Turquia, no em podia imaginar que gairebé un parell d'anys més tard continuaria escrivint sobre aquest bell país. 
Doncs , estic encantada de dir-vos que la versió castellana d'aquest bloc ha estat nomenada avui Blog del dia, distinció que premia els blocs escrits en espanyol més interessants de la xarxa. 
Moltes gràcies a tothom qui ha fet possible amb les seves visites i comentaris que les meves Notas de viaje siguin mereixedores d'aquesta distinció.

5 comentaris:

  1. Ep! Avans que res rep també la meua enhorabona Lourdes !

    Crec que aquesta menció honorífica no per inesperada és menys merescuda i, sincerament, com a seguidor y amic de la versió catalana de Notes de viatge no puc per menys que aprofitar per dir públicament el que he pensat en moltes ocassions i en silenci: Notes de viatge és un blog molt interesant, no momés pel personal que estem "ficats" de mans i peus en les temàtiques turqueses sino que també per tot aquell que gaudeix d'eix bé sens preu: la curiositat.

    Així doncs, endavant les atxes i molts ànims per seguir il.lustrant-nos.

    Una forta abraçada desde el Baix Maestrat al País Valencià.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies per les teves paraules, Enric.
    Jo també vull aprofitar per a dir públicament que els teus consells experts i els teus comentaris encoratjadors han contribuït de manera molt especial en la creació d'aquest bloc.
    Així que el meu reconeixement és per a tu.
    Gràcies, amic.

    ResponElimina
  3. Miles de felicidades por el premio Blog del Día.. y un placer venir a saludarte...

    Un abrazo de buena semana

    ResponElimina
  4. Muchísimas gracias Balovega y bienvenida al NOTES DE VIATGE!!
    Un abrazo

    ResponElimina
  5. L'enhorabona per aquest merescudíssim premi!!!!!!!!
    Sempre hi ha alguna cosa a aprendre de tu!!!!!!!!
    Ànims companya!

    PD perdona el retard!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

EM SEGUEIXEN DES DEL FACEBOOK

SUBSCRIU-TE A LES ACTUALITZACIONS DEL BLOG

PER A SABER COM SONA TURQUIA


MusicPlaylist

VISUALITZA AQUEST BLOC EN CASTELLÀ

MAPA INTERACTIU DEL MEU VIATGE A TURQUIA

MAPA INTERACTIU DEL MEU VIATGE A TURQUIA
Inclou adreces d'interès i informacions d'horaris, preus, itineraris, etc.

PLÀNOL DEL METRO D'ISTANBUL

CONVERTIDOR DE MONEDA

QUINA HORA ÉS A TURQUIA?

TECLAT VIRTUAL EN TURC

EL TEMPS A ISTANBUL

ETIQUETES

aeroport Atatürk (2) Afrodisias (1) agraïments (1) Akbil (1) Ara Güler (3) arquitectura bizantina (2) arquitectura otomana (1) art bizantí (2) art otomà (1) Arto Tunçboyacıyan (1) Avanos (1) Aytaç Doğan (1) Bağlama (2) baklava (2) Basar de les Espècies (1) Basar Egipci (1) Bennu Gerede (1) Beyoğlu (3) Bilioteca de Cels (1) börek (2) buzuk (1) cacık (1) Cafer İşleyen (1) Capadòcia (4) Caravansarai (1) Cases del vessant de la muntanya (1) ceràmica (2) çerkez tavuğu (1) Chora (1) Cisterna Yerebatan (1) Clarinet (1) Concili de Nicea (1) ÇORBA (1) cuina turca (8) darbuka (1) Derinkuyu (1) Didimeion (1) Didyma (1) dolma (1) Dolmabahçe (1) drets (1) Educació (1) Èfes (1) Egeu (4) Erkan Gürer (1) Església de Santa Irene (1) Església Fosca (2) Eylem Atmaca (1) Ezginin Günlüğü (1) Fatih Akın (1) Fethiye (1) fıstığı (2) Fotografia (2) Galatasaray (1) gastronomia turca (8) Gezginti (1) Gökhan Tümkaya (1) Goran Bregović (1) Göreme (4) gözleme (1) Gran Basar (1) havuç (1) Hipòdam (1) humus (1) Hüsnü Arkan (1) Hüsnü Şenlendirici (2) internet (1) Islam (1) Ismail Tunçbilek (1) Istanbul (12) Istiklal Cadessi (2) Izmir (4) Iznik (2) kanun (2) Karaköy (2) Kariye (1) Kaymaklı (1) kebap (1) Kenan Erim (1) kırmızı biber (2) köfte (1) Kuşadası (4) lahmacun (1) lokanta (1) manifest (1) Mesquita Blava (2) Mesquita de Rüstem Paşa (2) Mesquita de Rüstem Pasha (1) Mesquita de Selimiye (2) Mesquita de Suleymaniye (2) Mesquita Nova (2) meyhane (2) meze (5) Milet (1) museu a l'aire lliure de Göreme (2) Música Turca (4) Nadir Göktürk (1) nay (1) Nazar Boncuğu (1) Nicea (1) Nihat Odabaşı (1) ocakbasi (1) Okan Bayülgen (1) Onno Tunç (1) Ortaköy (1) oud (1) Pammakaristos (1) Pamukkale (1) patlıcan (2) Patrimoni de la Humanitat (UNESCO) (5) Pera (1) peynirli (1) pide (2) Pont de Gàlata (1) premis (1) rajoles (2) raki (1) rakı (1) restaurant (1) şakşuka (1) salatası (1) Samos (2) Santa Sofia (1) saz (1) Selçuk (1) Serdar Bilgili (1) Sezen Aksu (2) sigara böreği (2) Söke (1) Sultanahmet (1) Tahsin Aydoğmuş (1) Taksim Trio (1) Tales (1) Tamer Yılmaz (1) tanbur (1) Topkapi (1) Torre Gàlata (1) Tünel (1) Turquia (1) Uçhisar (1) Ull de Nazar (1) Ürgüp (1) viatjar a Turquia (15) visat (1) Yaşasin Okulumuz (1) Yavuz Bingöl (1) yoğurt (3) yufka (4) zeytinyağlı (1)

CERCA EN AQUEST BLOC

GAUDIU DEL MEU BLOG RESPECTANT-LO

M'HAN ENLLAÇAT A...

BLOCS AMICS

PER A TROBAR-ME A FACEBOOK...

PERSONES QUE LLEGEIXEN AQUEST BLOC

 
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...